REGULAMIN SKLEPU
REGULAMIN ZAKUPÓW
Zamówienia można składać przez nasz sklep www.dudus.com.pl, telefonicznie i pocztą elektroniczną.
Wypełniając formularz rejestracyjny ("Dane billingowe") klient potwierdza, że dane w nim zawarte są prawdziwe.
Realizacja zamówienia uzależniona jest od prawidłowego wypełnienia formularza. Nasz sklep może odmówić zrealizowania zamówienia, jeżeli dane zawarte w formularzu są nieprawidłowe, niepełne lub gdy zamówienie wzbudza wątpliwości.
Po dokonaniu przez Państwa zamówienia automatycznie wysyłany jest e-mail z prośbą o ostateczne jego potwierdzenie. Brak potwierdzenia w ciągu 3 dni może być traktowany jako rezygnacja z zamawianego towaru. Zastrzegamy sobie możliwość potwierdzania zamówień telefonicznie lub w postaci elektronicznej.
Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty przedstawione w sklepie obok których widoczna jest cena. Produkty i ich ceny które są prezentowane na stronie sklepu stanowią ofertę w myśl kodeksu cywilnego. Klient potwierdzając zamówienie, akceptuje cenę zamawianego towaru.
Przy towarach w naszym sklepie widnieją dwie ceny brutto oraz netto. Cena brutto jest ceną wiążącą zawierającą podatek VAT.
Czas od momentu wpłynięcia zamówienia do wysłania towaru wynosi do 3 dni robocze. W przypadku płatności przelewem czas ten liczony jest od momentu wpłynięcia należności na nasze konto. Informacje dotyczące dostępności danego produktu i czasu realizacji zamówienia można otrzymać pisząc na adres dudus@dudus.com.pl Zamówienie może nie zostać zrealizowane, jeżeli sprowadzenie produktu w danym momencie okaże się niemożliwe. Klient zostaje o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
Minimalna wartość zamówienia nie może być niższa niż 50PLN. Zamówienia o niższej wartości koszyk nie zaakceptuje.
Towar dostarczany jest:
Kurierem DPD
Koszty wysyłek wyliczane są automatycznie podczas tworzenia zamówienia i widoczne są one bezpośrednio w koszyku dla wybranych produktów.
Ważna uwaga.!!! Poniżej przedstawiamy progi wartości zamówienia wysyłanego na nasz koszt.
- wysyłka na nasz koszt realizowana jest przy zakupach powyżej 1300,00PLN
Powyższe zasady obowiązują przy wysyłkach na terenie Polski. Do innych państw koszty przesyłek wyliczamy indywidualnie.
Koszty i warunki transakcji hurtowych ustalane są indywidualnie.
Koszty wysyłek poza Plskę ustalamy indywidualnie w/g gabarytów i wagi przesyłki.
Istnieje możliwość osobistego odbioru zamawianego towaru w naszym biurze. W takim przypadku należy koniecznie skontaktować się z nami w celu ustalenia czasu odbioru przesyłki.
Jeśli masz konto w naszym serwisie to po zalogowaniu się do własnego profilu w podglądzie zamówienia znajdziesz numer nadania przesyłki.
Jeśli wybrałeś dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej, to pod poniższym linkiem możesz sprawdzić gdzie się przesyłka znajduje wpisując numer nadania paczki bez spacji i nawiasów. Numer nadania paczki znajdziesz po zalogowaniu się do swojego profilu na naszej witrynie, który utworzyłeś przed złożeniem zamówienia. Dotyczy wyłącznie paczek.
Śledzenie przesyłek pocztowych
Jeśli wybrałeś dostawę za pośrednictwem kuriera to pod poniższym linkiem możesz sprawdzić gdzie się przesyłka znajduje wpisując numer nadania paczki. Numer nadania paczki znajdziesz po zalogowaniu się do swojego profilu na naszej witrynie, który utworzyłeś przed złożeniem zamówienia.
Śledzenie przesyłek kurierskich
Firma „DUDUŚ” nie bierze odpowiedzialności wobec jakichkolwiek osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do gwarancji udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja.
Klient ma prawo do zwrotu otrzymanych towarów w stanie niezmienionym, w fabrycznym opakowaniu, nie noszących znamion użytkowania ani uszkodzenia, bez podania przyczyn, w terminie do 14 dni od dnia dostawy. Zgodnie z Rozdziałem 2, Art.7 Punkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
Aby dokonać zwrotu, należy wcześniej skontaktować się z naszym sklepem telefonicznie bądź drogą mailową. Zwrot zakupionego towaru jest realizowany wyłącznie na koszt kupującego.
W momencie odbioru przesyłki, Klient powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera, w celu sprawdzenia, czy nie nastąpiły uszkodzenia podczas transportu. W przypadku nie sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera reklamacje związane z w/w punktem nie będą uwzględniane. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i odesłać niezwłocznie przesyłkę na adres:
„DUDUŚ”
Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa
Ul. Brzegowa 18
39-200 Dębica
0-14 6814113
dudus@dudus.com.pl
Koniecznie z dopiskiem na przesyłce numer zamówienia.
Koszty takiego zwrotu ponosi nasz sklep.
W przypadku nieuzasadnionego zwrotu, jego kosztami obciążony zostanie Klient.
Dokładamy wszelkich starań, aby informacje widoczne na stronach sklepu były zgodne z prawdą i aktualne, jednak nie są one objęte jakąkolwiek gwarancją. Produkty mogą różnić w szczegółach od wizerunków i informacji umieszczonych na stronach sklepu.
Wszelkie sytuacje nie opisane powyżej są rządzone przez przepisy Kodeksu Cywilnego.